طبق گزارش رویترز، در حالی که برخی از فروشندگان خودرو در مورد این راهبرد جدید تردید دارند، برخی دیگر مزایای بالقوه را در نظر دارند که مهمترین آنها کاهش هزینه است. با این حال، نگرانیهایی در میان فروشندگان خودرو در مورد عدم تعامل مستقیم با مشتریان و تأثیر بالقوه آن بر تجارت آنها وجود دارد. تجربه رانندگی آزمایشی و خدمات شخصیشدهای که نمایندگیها ارائه میکنند ممکن است در مدل فروش آنلاین وینفست از دست برود.
به گزارش ایسنا، سازنده خودروهای برقی ویتنامی وینفست با تغییر اخیر در نحوه توزیع خودروهای خود در بازار ایالاتمتحده، ترکیبی از احتیاط و علاقه را در میان دلالان برانگیخت.
این شرکت اولین کار خود را انجام داد و افزایش سهام را تجربه کرد و به ارزش بازار ۸۵ میلیارد دلار رسید که از ارزش فورد و جنرال موتورز در آن زمان پیشی گرفت. با این حال، سهام از آن زمان کاهش یافته و در حال حاضر ۱۷.۲ درصد کاهش به ۲۴.۹۲ دلار رسیده است.
این خودروساز که از اواخر سال گذشته نزدیک به ۳۰۰۰ وسیله نقلیه به آمریکای شمالی ارسال کرده است، اعلام کرد که مدل توزیع خود را تغییر میدهد که مبتنی بر رویکرد مستقیم به مصرفکننده است.
فروشندگان خودرو در ایالاتمتحده علیرغم نوسانات قیمت سهام، با احتیاط به رویکرد فروش وین فست علاقهمند هستند. این شرکت قصد دارد مستقیماً به مشتریان آنلاین بفروشد و مدل سنتی نمایندگی را به چالش بکشد که شامل حداقل نمایشگاههای فیزیکی و به شدت به پلتفرمهای آنلاین برای معاملات فروش متکی است.
رویکرد جدید فروش شرکت خودروسازی وین فست، دلالان خودرو در ایالاتمتحده را محتاط اما علاقهمند کرده است.
انتهای پیام
منبع: https://www.isna.ir/news/1402052817738/%DA%86%D8%A7%D9%84%D8%B4-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88