پپسی هم در اوایل ماه جاری، پیشبینی درآمد و سود سالانه خود را برای دومین بار در سال جاری و پس از شکست در نتایج سه ماهه دوم افزایش داد.
گرت نلسون، تحلیلگر CFRA Research گفت: مصرفکنندگان تمایلی به معامله با برندهای کولا یا نوشیدنیهای برچسب خصوصی نشان ندادهاند و تا حد زیادی افزایش قیمتهای اخیر را پذیرفتهاند.
انتهای پیام
منبع: https://www.isna.ir/news/1402050804898/%D8%B5%D8%B9%D9%88%D8%AF-%D8%AF%D8%B1-%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%DA%AF%D8%B0%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%DA%A9%D9%88%DA%A9%D8%A7%DA%A9%D9%88%D9%84%D8%A7-%D9%BE%D8%B3-%D8%A7%D8%B2-%D8%B4%DA%A9%D8%B3%D8%AA-%D8%B3%D9%87-%D9%85%D8%A7%D9%87%D9%87
به گزارش ایسنا، شرکت کوکاکولا پیشبینی درآمد و سود سالانه خود را پس از شکست نتایج سه ماهه به دلیل صعود در قیمتگذاری افزایش داد و تقاضا برای نوشابههای گازدار، در زمان کاهش هزینههای غیرضروری مصرفکنندگان، انعطافپذیر باقی میماند.
کوکاکولا پیشبینیهای سالانه خود از درآمد و سود سالانه را افزایش میدهد زیرا گزینه تقاضا تحت تأثیر افزایش قیمت قرار نگرفته است.
بر اساس گزارش رویترز، میانگین قیمتهای فروش کوکاکولا در سهماهه دوم ۱۰ درصد افزایش یافت، در حالی که در آمریکای شمالی، یک درصد کاهش یافت که تأثیر اندکی بر تقاضا نشان داد و حجم کل ثابت ماند.
نتایج اخیر از شرکتهای رقیب نیز نشان میدهد که افراد برای نوشابه هزینه ثابت را در نظر دارند و در مقابل افزایش قیمت برای جبران تاثیر افزایش هزینهها مقاومتی ندارند. جیمز کوینسی، مدیرعامل کوکاکولا گفت: ما شاهد تعامل قوی مصرفکنندگان در سراسر برندهای اصلی خود هستیم.