این کار با هدف برونسپاری فرآیند ارزیابی و نظارت بر طرحهای فناورانه انجام میشود و متقاضیانی که دارای موضوع اساسنامه و دارای سابقه فعالیت مرتبط در این حوزه هستند، میتوانند برای ثبت درخواست کارگزاری، مدارک مورد نیاز و پروپوزال مربوطه را به پست الکترونیکی setadzist@gmail.com تا ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ ارسال کنند.
به گزارش ایسنا، ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانشبنیان ریاست جمهوری در راستای ارزیابی و بررسی صلاحیت شرکتها، مؤسسهها، شتابدهندهها، استارتآپها و هستههای فناور و همچنین نظارت بر فعالیت آنها، اقدام به جذب کارگزار ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکتها و نظارت بر اجرای طرحهای مورد حمایت ستاد کرده است.
انتهای پیام
منبع: https://www.isna.ir/news/1402042415174/%D8%AC%D8%B0%D8%A8-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DA%AF%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D9%86%D8%B8%D8%A7%D8%B1%D8%AA-%D9%88-%D8%A7%D8%B1%D8%B2%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C-%D8%B4%D8%B1%DA%A9%D8%AA-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%81%D9%86%D8%A7%D9%88%D8%B1-%D8%AD%D9%88%D8%B2%D9%87-%D8%B2%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D9%81%D9%86%D8%A7%D9%88%D8%B1%DB%8C
فراخوان جذب کارگزار ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکتها و نظارت بر اجرای طرحهای مورد حمایت ستاد توسعه زیستفناوری منتشر شد.
فعالیت اصلی این کارگزار بررسی طرحهای فناورانه بر اساس معیارهای مشخص شده و همچنین نظارت بر حسن اجرای طرحها و ارائه پیشنهادهای توانمندسازی است. ستاد توسعه زیست فناوری به عنوان متصدی امر درصدد است با استفاده از ظرفیت مجریان توانمند و دارای سابقه نظارت و ارزیابی و آشنا با نظام و اصول زیستفناوری، نسبت به انتخاب مجری حائز شرایط از طریق فراخوان اقدام کند.
بر اساس اعلام معاونت علمی ریاستجمهوری، علاقهمندان میتوانند برای کسب اطلاعات بیشتر به این آدرس مراجعه کنند.