یک شرکت دانش بنیان سیستم مدیریت مبتنی بر هوش مصنوعی را توسعه داده و اکنون این سیستم در دفاتر 4 کشور دنیا نصب شده است.
به گزارش ایسنا. سیستم اداری تولید شده در یک شرکت دانش بنیان یک نرم افزار جامع مبتنی بر وب است و به عنوان هسته اصلی سیستم های اداری با رابط کاربری ساده و بسیار حرفه ای برای سازمان ها و زیر گروه های آنها امکان ثبت تیراژ وجود دارد بایگانی، مدیریت انواع مکاتبات درون سازمانی و ارائه اسناد و فرم های سازمانی بدون محدودیت زمانی و مکانی با سرعت بالا در محیطی امن.
امکان ایجاد ربات تصویرساز هوشمند، مکالمه آنلاین با کاربران در برنامه با قابلیت ارتباط صوتی و تصویری، امکان ایجاد جلسات اداری از طریق اینترنت با قابلیت اطلاع رسانی زمان جلسه از طریق پیامک، ضبط آن، ضبط آن در قالب صورتجلسه و بایگانی جلسه و امکان ایجاد وظایف و ارسال آنها از سمت مدیریت به کارکنان، امکان ویرایش عکس ها، پیگیری پیام های ارسالی به شعب و امکان صوتی و تصویری چت با کاربران از جمله قابلیت های این سیستم است.
این سیستم در حال حاضر در ادارات دولتی در ازبکستان، ترکیه، عراق و سریلانکا استفاده می شود.
محمد تیموری، مدیرعامل این شرکت دانش فعال در حوزه نرم افزار در گفت وگو با ایسنا. وی گفت: دو سیستم اداری را در اختیار مسا قرار دادیم که مبتنی بر هوش مصنوعی و ویدئو کنفرانس بومی است. این ویدئو کنفرانس با فناوری OCR به زبان فارسی طراحی شده است. فناوری OCR به شما کمک می کند تا تصاویر خود را به متن تبدیل کنید.
وی دومین سیستم این شرکت را سیستم رستوران دانست و افزود: این سیستم یکی از بزرگترین سیستم های رستوران داری کشور محسوب می شود که دارای ویژگی متمایز کننده این سیستم از سایر سیستم ها است و این ویژگی طناب پا است. استفاده شده در این سیستم حذف شده و سیستم های جزیره ای به خوبی کار می کنند.
تیموری افزود: این سیستم رستوران به گونه ای پیاده سازی شده است که مشتریان در هنگام درج فوتکد نیازی به مراجعه به خط خاصی نداشته باشند بلکه می توانند سفارش خود را آپلود کرده و از طریق منوی دیجیتال صورتحساب خود را به صورت آنلاین پرداخت کنند.
مدیرعامل این شرکت به جزئیات سیستم اداری مایسا پیادهسازی شده توسط این شرکت اشاره کرد و اظهار داشت: این سامانه خدمات مکاتباتی سازمان را به صورت یکپارچه پوشش میدهد. این سیستم با استفاده از قابلیت های هوش مصنوعی می تواند به سوالات مشتریان پاسخ دهد.
از جمله مزایای مهم این سامانه می توان به کاهش زمان مکاتبه اشاره کرد و برگزاری ویدئو کنفرانس برای این سامانه را از دیگر قابلیت های آن دانست. برای برخی از شرکت هایی که به صورت ترکیبی فعالیت می کنند، این سیستم قادر است بخش ویدئو کنفرانس این شرکت ها را پوشش دهد، در حالی که این سیستم از فناوری تشخیص کاراکتر نوری (OCR) بهره می برد که در دسترسی سازمان ها به اسناد بسیار موثر است.
بر اساس این فناوری، فناوری تشخیص کاراکتر نوری (OCR) به کاربران سازمانی کمک می کند تا اسناد را جستجو و جستجو کنند.
تیموری با بیان اینکه این شرکت موفق به صادرات سیستم اداری شد، گفت: این شرکت اولین و تنها شرکت صادرکننده نرم افزار اداری است و نرم افزار سازمانی این شرکت در دانشگاه انرژی تاشکند و شرکت اویاک ترکیه مورد استفاده قرار گرفته است.
وی افزود: سریلانکا و عراق از دیگر بازارهای صادراتی این شرکت هستند ضمن اینکه مجوز ITC را تا سال 2035 از ازبکستان گرفتیم که بر اساس این مجوز این محصول تا سال 2035 در ازبکستان از پرداخت مالیات معاف است.
انتهای پیام/
منبع: https://www.isna.ir/news/1403060704315/%D8%A8%D8%A7%D8%B1%DA%AF%D8%B0%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%86%D9%87-%D9%87%D9%88%D8%B4%D9%85%D9%86%D8%AF-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D8%AA-%D8%AF%D9%88%D9%84%D8%AA%DB%8C-%DB%B4-%DA%A9%D8%B4%D9%88%D8%B1-%D9%85%D8%B9%D8%A7%D9%81%DB%8C%D8%AA-%D9%85%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%A7%D8%AA%DB%8C